شعار عبارت کوتاهی است که اطلاعات تشریحی و ترغیبی را در مورد برند به مشتری ها منتقل می سازد. [بیشتر بخوانید]
لینک پد چیست؟
اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!![ثبت نام سریع](http://www.linkpad.ir/content/themes/default/images/front_register_btn.png)
![لیست جدیدترین مطالب ارسال شده به لینک پد مشاهده آخرین مطالب](http://www.linkpad.ir/content/themes/default/images/front_news_btn.png)
Jerry yang و David پورتال اینترنتی خود را، که در قالب پروژه پایاننامه شان در دانشگاه Stanford طراحی کردند، Yahoo نام نهادند. این نام به پیشنهاد filo و به صورت کاملا اتفاقی ارائه شد. [بیشتر بخوانید]
اگر میخواستید با یک دوچرخه و یک لپ تاپ دنیا را عوض کنید، چکار می کردید؟Daniel Kim ایده خوبی دارد. او که موسس یک شرکت کوچک ۱۸ نفره در سانفرانسیسکو است چیزی اختراع کرده که شاید به اندازه اختراعات دنیای ... [بیشتر بخوانید]
واکسن ها سالانه جان میلیون ها نفر را نجات می دهند، اما برای تزریق بیشتر آن ها به بدن سوزن مخصوص نیاز است. این مسئله شاید برای شما زیاد مهم نباشد، اما در مکان هایی که امکان دسترسی به لوازم استریل شده و... [بیشتر بخوانید]
یکی از نکات مهم این است که هر برند قدرتمند از دو بعد برخوردار است؛ عقل و نیز قلب مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، دو راه مختلف برای ایجاد وفاداری و هم نوایی با برند وجود دارد، اما برندهای قدر... [بیشتر بخوانید]
چگونه میتوان برای سازمان مزیت رقابتی آفرید؟ یکی از مطلوبیتهای مشتری در انتخاب یک محصول، نام تجاری معتبر و هویتساز است. واقعیت این است که نام تجاری، همانند سرمایه، فناوری و مواد اولیه در ایجاد ارز... [بیشتر بخوانید]
حقوق مالکیت صنعتی در خاکریز اول صنعت ، تجارت و تحقیقات قرار دارد. عدم توجه به این حقوق موجب ضرر و زیان جبران ناپذیری به فعالان این عرصه ها وارد خواهد آورد. [بیشتر بخوانید]
اختراع ماشین های پرنده مخترعین : Stefan Klein , Juraj Vaculik شرکت تولید کننده محصول : AeroMobil نام اختراع : AeroMobil هزینه ساخت: اعلام نشده [بیشتر بخوانید]
یکی از تحولات مهمی که در محیط رقابتی امروز رخ داده و بحث برندسازی را به چالشی بزرگ تبدیل کرده است، تکثیر برندها و ارائه ی محصولات جدیدی است که بخشی از آن ها بر پایه ی راهبرد تعمیم برندهای اصلی و رده ه... [بیشتر بخوانید]
به طور کلی شش معیار اصلی برای انتخاب بهترین برند وجود دارد: 1- قابلیت به خاطر سپاری برند 2- میزان معناداری برند 3- میزان محبوبیت برند 4- قابلیت انتقال برند 5- قابلیت انطباق برند 6... [بیشتر بخوانید]
1- قابلیت به خاطر سپاری 2- میزان معنا داری 3- میزان محبوبیت 4- قابلیت انتقال 5- قابلیت انطباق 6- قابلیت حفظ و پشتیبانی [بیشتر بخوانید]
نام برند یکی از انتخاب های بنیادین است، زیرا اغلب، نقش اصلی را در میان عناصر برند بازی می کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینهی محصول به صورت فشرده، مختصر و مفید ارائه میدارد. نامها در زمره موثر... [بیشتر بخوانید]
1. برند Braniff شعار کوتاه «رو چرم پرواز کنید.» را برای جلب مشتری ها انتخاب کرد، اما ترجمه ی این شعار در زبان اسپانیایی به مفهوم «برهنه پرواز کنید» بود. 2. شعار انتخاب شده coors -«راحت باشید»- در زب... [بیشتر بخوانید]
لوگو ها و نمادها اغلب به راحتی قابل شناسایی هستند و به عنوان شیوه ای ارزشمند در معرفی برند شناخته میشوند. اگرچه ممکن است مصرف کنندگان، علی رغم شناسایی آنها نتوانند رابطهی مناسبی میان این عناصر و مح... [بیشتر بخوانید]
چرا امروزه بحث حفاظتهای قانونی از عناصر برند در زمرهی یکی از اولویتهای اصلی مدیران قرار گرفته است؟ [بیشتر بخوانید]
دوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO