×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

برند و شعار :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

شعار عبارت کوتاهی است که اطلاعات تشریحی و ترغیبی را در مورد برند به مشتری ها منتقل می سازد. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | برند معروف Yahoo

Jerry yang و David پورتال اینترنتی خود را، که در قالب پروژه پایان‌نامه شان در دانشگاه Stanford طراحی کردند، Yahoo نام نهادند. این نام به پیشنهاد filo و به صورت کاملا اتفاقی ارائه شد. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ثبت اختراع ماشین دوچرخ با تکنولوژی پایدارسازی خودکار :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

اگر میخواستید با یک دوچرخه و یک لپ تاپ دنیا را عوض کنید، چکار می کردید؟Daniel Kim ایده خوبی دارد. او که موسس یک شرکت کوچک ۱۸ نفره در سانفرانسیسکو است چیزی اختراع کرده که شاید به اندازه اختراعات دنیای ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اختراع واکسن های بدون سوزن :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

واکسن ها سالانه جان میلیون ها نفر را نجات می دهند، اما برای تزریق بیشتر آن ها به بدن سوزن مخصوص نیاز است. این مسئله شاید برای شما زیاد مهم نباشد، اما در مکان هایی که امکان دسترسی به لوازم استریل شده و... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند های دو بعدی :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

یکی از نکات مهم این است که هر برند قدرتمند از دو بعد برخوردار است؛ عقل و نیز قلب مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، دو راه مختلف برای ایجاد وفاداری و هم نوایی با برند وجود دارد، اما برندهای قدر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | استراتژی نام تجاری

موسسه پلکان | استراتژی نام تجاری

چگونه می‌توان برای سازمان مزیت رقابتی آفرید؟ یکی از مطلوبیتهای مشتری در انتخاب یک محصول، نام تجاری معتبر و هویت‌ساز است. واقعیت این است که نام تجاری، همانند سرمایه، فناوری و مواد اولیه در ایجاد ارز... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | طرح صنعتی چیست؟

حقوق مالکیت صنعتی در خاکریز اول صنعت ، تجارت و تحقیقات قرار دارد. عدم توجه به این حقوق موجب ضرر و زیان جبران ناپذیری به فعالان این عرصه ها وارد خواهد آورد. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اختراع ماشین های پرنده :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

اختراع ماشین های پرنده :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

اختراع ماشین های پرنده مخترعین : Stefan Klein , Juraj Vaculik شرکت تولید کننده محصول : AeroMobil نام اختراع : AeroMobil هزینه ساخت: اعلام نشده [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تکثیر برند :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

یکی از تحولات مهمی که در محیط رقابتی امروز رخ داده و بحث برندسازی را به چالشی بزرگ تبدیل کرده است، تکثیر برندها و ارائه ی محصولات جدیدی است که بخشی از آن ها بر پایه ی راهبرد تعمیم برندهای اصلی و رده ه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | معیارهای انتخاب برند

موسسه پلکان | معیارهای انتخاب برند

به طور کلی شش معیار اصلی برای انتخاب بهترین برند وجود دارد: 1- قابلیت به خاطر سپاری برند 2- میزان معناداری برند 3- میزان محبوبیت برند 4- قابلیت انتقال برند 5- قابلیت انطباق برند 6... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

معیارهای انتخاب برند :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

معیارهای انتخاب برند :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

1- قابلیت به خاطر سپاری 2- میزان معنا داری 3- میزان محبوبیت 4- قابلیت انتقال 5- قابلیت انطباق 6- قابلیت حفظ و پشتیبانی [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | نام برند

موسسه پلکان | نام برند

نام برند یکی از انتخاب های بنیادین است، زیرا اغلب، نقش اصلی را در میان عناصر برند بازی می کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینه‌ی محصول به صورت فشرده، مختصر و مفید ارائه می‌دارد. نام‌ها در زمره موثر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | ده فاجعه ی بزرگ برندسازی در سطح جهان

موسسه پلکان | ده فاجعه ی بزرگ برندسازی در سطح جهان

1. برند Braniff شعار کوتاه «رو چرم پرواز کنید.» را برای جلب مشتری ها انتخاب کرد، اما ترجمه ی این شعار در زبان اسپانیایی به مفهوم «برهنه پرواز کنید» بود. 2. شعار انتخاب شده coors -«راحت باشید»- در زب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

موسسه پلکان | لوگو و مزایای آن

موسسه پلکان | لوگو و مزایای آن

لوگو ها و نمادها اغلب به راحتی قابل شناسایی هستند و به عنوان شیوه ای ارزشمند در معرفی برند شناخته می‌شوند. اگرچه ممکن است مصرف کنندگان، علی رغم شناسایی آن‌ها نتوانند رابطه‌ی مناسبی میان این عناصر و مح... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برندهای جعلی و مقلد :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

برندهای جعلی و مقلد :: موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان

چرا امروزه بحث حفاظت‌های قانونی از عناصر برند در زمره‌ی یکی از اولویت‌های اصلی مدیران قرار گرفته است؟ [بیشتر بخوانید]