+
۱

برای رونق در بخش خصوصی چه چیزی کم است؟ (اینجا کلیک کنید)

این یک سوال اساسی و درگیری ذهنی خیلی از فروشندگان در شرکتهاست، و بسیاری از مدیران نیز این سوال را دارند که چرا: کارخانه های دیگر، سایر شرکتهای تولیدی و بازرگانی، بقیه نمایندگی ها و ... می توانند محصول خود را بفروشند ولی تیم فروش من با وجود دانش کافیِ فروش و انگیزه بالا موفق نیستند؟
پاسخ های احتمالی: دیگران رابطه(پارتی) دارند، خدمات و محصول خود را ارزان می دهند و ... ولی پاسخ اصلی و حلقه مفقوده زنجیره فروش معمولاً در جای دیگری است. کجا؟

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید