افراد اغلب مفاهیمی را مطرح می کنند که تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته اند و احتمالا ارزش اقتصادی دارند. برای مثال، ممکن است فردی برای یک برنامه (شو) تلویزیونی ایده ای مطرح نماید، اما اگر آن فرد در کار تولید شوهای تلویزیونی نباشد، آن ایده نمی تواند یک مزیت رقابتی بر سایر رقبا محسوب شود. به عبارت دیگر، آن به عنوان اسرار تجاری محسوب نمی شود. کلید محافظت از ارائه این ایده ها عبارت است از ورود به سیستمی که ارزش بالقوه آن ایده را می داند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید