+
۱

موسسه پلکان | ایده ها و قوانین آن (اینجا کلیک کنید)

افراد اغلب مفاهیمی را مطرح می کنند که تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته اند و احتمالا ارزش اقتصادی دارند. برای مثال، ممکن است فردی برای یک برنامه (شو) تلویزیونی ایده ای مطرح نماید، اما اگر آن فرد در کار تولید شوهای تلویزیونی نباشد، آن ایده نمی تواند یک مزیت رقابتی بر سایر رقبا محسوب شود. به عبارت دیگر، آن به عنوان اسرار تجاری محسوب نمی شود. کلید محافظت از ارائه این ایده ها عبارت است از ورود به سیستمی که ارزش بالقوه آن ایده را می داند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید